♥ 24 ابان روز دیدارمون ♥


18+

♥| عــــشــــق اول |♥

یــــــــــــــــــــــــــــــــادش بخیـــــــــــــــــر روز دیــــــــــــــــدارمون

                                                                           عـــــــــــــــــجـــــــــب روزی بود

پــــــــــــر از استرس

منــــــــــم که بـــــــچــــــه مثـــــبــــــــت

                                                    خــــــــــب شـــــــــیکار تونم خجل میکشیدم

روز عید هم بود

زنگ زدم اقایی رو از خواب بیدار کردم که میای یا نه

اونم که انگار از خداش بود هی میگفت بیام بیام بیام بیام

شـــــــوخـــــــی مــــــیـــکـــــنــــم

                                                      بعدش اومدم سر قرارمون خودشم سرد بود هوا منتظر موندم یه کوشولو

تا اقایی بیاد اخه راهش دور بود شیکار میشد کرد دیگه البته تلافی شو دراوردما

بلاخره اقایی اومـــــــــــــــــــد

از دور دیدم یکی داره میاد طرفم بعد یکم دقت کردم دیدم هی وای خودشه هیچی دیگه زود خودمو جمع و جور کردم که ضایع بازی نشه من که اصــــــــــــــــلا استــــــــرس نداشتم به جون خودم باور کن!!!!!!!

                                           (اونقدر ریلکس بودممممممم)

بقیه ش دیقه خصوصیه .........

بعد با اقایی قدم زدیم عاشقانهههههه هردومونم خجل میکشیدیم اقایی که اصلا حرف نمیزد فقط به کفش هام نگا میکرد

وایییییییی خدایی جونممممم چه روز خوبی بود هیچوقت فراموش نمیکنم

بعد از کلی قدم زدن با اقایی از همدیگه خداحافظی کردیم

                            (دوستای فضولم اومدن فضولی کنن ماهم نزاشتیم)

                                                   ( 24 ابان روز 3 شنبه روز فراموش نشدنی)



نظرات شما عزیزان:

samira
ساعت14:59---17 مهر 1391
he,divoone.hamash ke khosoosi bood.khoshhalam ke zoji ro mibinam ke ba vojoode inke ghablan gf,bf ham boodan,bade ezd kenare ham khoshbakhtan.

ن-ر
ساعت22:13---16 مهر 1391
سلام وبتان قشنگه منتظرم به من هم سری بزنید ونظری بگذارید
من هم بهتان تبریک میگم انشاالله سالهای سال در کنار هم باشید


مهران جون
ساعت21:57---14 مهر 1391
چقد زیبا بود.ان شاءا...زیباتر هم بشه.تشکر

مهران جون
ساعت21:57---14 مهر 1391
چقد زیبا بود.ان شاءا...زیباتر هم بشه.تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,| 17:44|♥ ♥ ســـــارا ♥ ♥| |
gif